AP ۱۴۰۳ چنگاښ ۳۰ ۱۷:۴۱
Journalist ID: 5624
News ID: 85543635
T T
۰ Persons

Tags

رسانه صهیونیستی جزئیات جدیدی از حمله طیاره‌ی بدون سرنشین به تل‌آویو منتشر کرد

کابل- ایرنا- پس از حمله طیاره‌ی بدون سرنشین یمنی‌ها به تل‌آویو، رسانه های رژیم صهیونیستی همچنان در بهت و حیرت به سر می‌برند و «یدیعوت آحارنوت» طی گزارشی در این باره، به جزئیات بیشتری از این حمله اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ حمله‌ی طیاره‌ی بدون سرنشین نیروهای مسلح یمن به عمق تل آویو همچنان صهیونیست‌ها و رسانه‌های این رژیم را به خود مشغول کرده است.

در این میان رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» با پرداختن به جزئیات این حمله نوشت: این طیاره‌ی بدون سرنشین حدود دو هزار کیلومتر را پیمود که در مقایسه با موارد قبلی، جدید محسوب می‌شود و این به سبب آن بود که سیستم‌های راداری و رصد اردوی اسرائیل را به هم بریزد.

این رسانه افزود: سر جنگی این طیاره نسبتا کوچک است و توان حمل چند کیلوگرم مواد منفجره را بیشتر ندارد به این دلیل که بتواند مسیر طولانی را با موفقیت طی کند، از این رو دامنه تاثیرش محدود بود.

یدیعوت آحارنوت ادامه داد: اردوی اسرائیل به تحقیقات کامل درباره مسیر پروازی این طیاره ادامه می‌دهد؛ اما طبق برآوردهای اولیه، این طیاره از صحرای سینا و دریای مدیترانه در ساحل جنوبی اسرائیل در ارتفاع پایین عبور کرده است.

این رسانه صهیونیستی اضافه کرد: این طیاره‌ی بدون سر نشین هنگام رسیدن به ساحل تل آویو ارتفاع خود را بسیار کم کرده و تا ارتفاع چند ده متری از خط آب پایین آمده تا رصد نشود و پس از آن تا ارتفاع ساختمانها بالا رفت و منفجر شد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مسلح یمن بامداد جمعه ۲۹ سرطان با طیاره بدون سرنشین جدید و تهاجمی «یافا» به شهر اشغالی تل‌آویو حمله کرد که در نتیجه آن یک صهیونیست کشته و هشت تن زخمی شدند.

این طیاره رادارگریز، پس از ورود به حریم هوایی تل‌آویو، یک ساختمان را در نزدیکی سفارت امریکا در این منطقه هدف قرار داد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .